مشکل گشا

خـداونـد را در روى زمـین ، بندگانى است که کارشان تلاش براى رفع نیاز و حاجت مردم است . آنان روز قیامت ، ایمن و آسوده اند.

مشکل گشا

خـداونـد را در روى زمـین ، بندگانى است که کارشان تلاش براى رفع نیاز و حاجت مردم است . آنان روز قیامت ، ایمن و آسوده اند.

بانک مشکل گشا

 

نذر مشکل گشا 

 از جمله نذر ها یکی هم نذر مشکل گشا است . ودر مواردی چون بر آورده شدن حاجات ، شفای بیمار ، نایل شدن به زیارت مزارهای پاکان و اماکن مقدسه ،رهایی از فقر و تنگدستی ، رسیدن مسافر به خانه و مانند اینها داده میشود . قبل از ادای نذر نیت میکنند .  

 شیرینی مشکل گشا 

نوعی شیرینی، که نام اصلی آن شکر پنیر می باشد ولی از آنجائی که جهت نذر مشکل گشا مورد استفاده قرار میگیرد . به مشکل گشا معروف شده است. تصویری از این شیرینی در لوگوی این سایت دیده می شود.
 

بانک مشکل گشا 

یک موسسه قرض‌الحسنه بنام موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر میباشد که به همت مدیرعامل کنونی موسسه‌ی جوانان خیّر، مهندس رحیم قاسمی و با نام صندوق قرض‌الحسنه جوانان خیّر مرند کار خود را در شهرستان مرند شروع ، و در نهایت از چهارم تیرماه 1381 فعالیت رسمی و پویای خود را آغاز نمود.
صندوق پس‌انداز و قرض‌الحسنه جوانان خیّر در سایه‌ی امانت‌داری و صداقت دست‌اندرکاران آن - که شدیدا به اصول خود پای‌بند بوده و با خوش‌قولی و درست‌کاری نسبت به کار مردم رسیدگی کرده و در جهت رفع نیازهای آنان از نفع مادی صرف‌نظر کرده و با حداقل درآمد به انجام امور اهتمام می‌ورزند - در مدت زمان کوتاهی شهرت یافته است. و هم اکنون در منطقه آذربایجان به گشودن گره از کار مردم(مشکل گشایی)مشغول است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد